Vuursteen!!

15 Reacties op “Vuursteen!!

  1. Ja niet leuk al die problemen bij skynet. toen ik 2 dagen voor vertrek mijn vernieuwde blogjes zag was ik echt niet gelukkig ermee! Maar mss was het dan best dat we 2 weken op reis waren, zodat ze het één en het ander konden oplossen en ik bij andere blogjes al veranderingen zag. Zo ben ik er mij mee beginnen bezig houden en heb ik voor mij persoonlijk de blogjes beter gekregen dan ervoor. Er zijn nog wel wat kleine dingen die ik moet zoeken hoe ik die weg krijg, maar voor de rest ben ik weer content met de layout.
    Ik maakte toen ook onmi een nieuwe blog aan, en postte synchroon postjes op beide blogjes, in afwachting van wat er zou gebeuren.
    Tijd brengt raad Peter. Je zal wel merken of je je gauw thuis voelt hier.

  2. Welkom bij WordPress, P-ter.
    Je maakt hier een mooie start met dat hoopvolle vlammetje.
    Het zal snel genoeg leren om hier mee te werken.
    Zou je het linkje naar mijn weblog binnenkort nog even willen aanpassen? ik heb dat bij jou inmiddels ook gedaan.

  3. Ik draai nu sinds Januari op WordPress en tot nu toe nog geen problemen met wordpress zelf gehad, de provider waar ik de web space huur is niet altijd even betrouwbaar, dus heb wel een par hiks gehad, maar dat was niet de schuld van wordpress.

    met ander woorden ben erg tevreden met mijn Blog, ook dat je zelf allerlei plugins kunt draaien er is zoveel meer mogelijk, succes met je nieuwe Blog

    Prachtige foto om mee te beginnen

    Groeten, Bram

Geef een reactie

