Zwart goud

Het is nu al bijna twee maanden dat ik elke dag buiten mijn ontbijt neem. Weleens waar met een dak boven mijn hoofd door wat regenval, maar in alle omstandigheden, met op zicht van de tuin, kan ik daar met volle teugen van genieten. Vooral met volle teugen pure zwarte koffie! Deze koffiekan houd dan ook mijn koffie lekker warm! Velen zullen het op deze maandag ook goed kunnen gebruiken!

5 Reacties op “Zwart goud

  1. Heerlijk hé, zo buiten te kunnen eten? Jij wéét wat goed voor je is P-tertje! Laat de koffie in deze mooie kan je dan ook vandaag weer smaken, levensgenieter!

Geef een reactie

