De groene specht. (Picas vividis)

Hij doet me eerder denken aan een kruising met de groene specht en de Grijskopspecht (pikus canus) Wat denk jij?
Deze mag ik nu bijna dagelijks bewonderen in mijn tuin. Je ziet dat je niet ver moet lopen om zoveel moois te zien!

4 Reacties op “De groene specht. (Picas vividis)

  1. Vorige jaren had ik er ook zo eentje in de tuin, maar dit jaar heb ik ‘m niet één keer gespot. Dus je kan wel denken dat ik blij ben met deze knappe opname, merciekes P-tertje!
    Voor jou, als bedankje voor je schitterende matrasdraaireactie, hihi:
    Hahahahaha, hahahahaha
    Dat is Woody de Specht z’n lied
    Hahahahaha, hahahahaha
    En wat anders, dat zingt hij niet
    Hij pikte z’n gat in de rooie beuk
    Om te zien is die echt rood
    En hij klopt met plezier
    In je schedel een deuk
    En geeft met z’n sabel een stoot
    Hahahahaha, hahahahaha
    Dat is Woody de Specht z’n zang
    Hahahahaha, hahahahaha
    Maakt de andere vogels bang
    Elke vrouw’lijke specht
    Droomt van hem, en terecht
    Want een flinker man is d’r niet
    Z’n ‘Hahahahaha, hahahahaha’
    Dat is Woody de Specht z’n lied (…)
    © Bobbejaan Schopen
    *wink, big smile*

Geef een reactie

