Handwerk

Met deze reeks foto’s kun je raden wat het is. Zeg me na welke foto je het al door had!

Ja, een oude koffiemolen. Dit zou nu economischer zijn dat ze dit weer op de markt brengen. Geen verbruik en je krijgt er gratis fitnes bij.

7 Reacties op “Handwerk

  1. De vijfde had ik het door . Wat antieke voorwerpen nog zo mooi kunnen zijn!
    ps u ander blog kan ik niet surfen die hou me tegen met een verbodsbord ! Virus alert!

  2. In eerste instantie zat ik bij ‘handwerk’ te denken aan een meubelmaker. Pas bij de vijfde foto zag ik waar het werkelijk om ging.
    Als ik mijn koffie weer met de hand zou moeten malen, zou ik waarschijnlijk niet alleen enige energie besparen, maar ik zou vast ook minder koffie drinken … 🙂
    Je hebt er weer een knappe serie van gemaakt.

  3. hahaha, ja en dan gaan ze allemaal aan die bonen voor de elektrische koffie molen aan de muur 😛

    Prachtig he, mijn ouders hebben er meerdere ondertussen, maar niet in gebruik 😉

    XXX

Geef een reactie

