Pairi Daiza

Paradisio wordt Pairi Daiza! We zijn niet gewend om reklame te maken, maar dit is een van de fotogeniekste parken van België! Vooral wie van de natuur houd, een Indische tuin die je hier al kon zien, een Jappanse tuin helemaal aangelegt door jappeners zelf (waar ze nog uitbreidingingen bezig zijn) en van dieren houd kan daar zeker zijn gade kwijt! Als je morgen zegt ik kom je halen om er toe te gaan, dan zeg ik zeker geen nee! Deze week laten we even de aapjes zien! Onze broeders en zusters!

6 Reacties op “Pairi Daiza

  1. Van dat koppie van de bovenste word ik helemaal week. Het zal vast oppassen geblazen zijn met dit aapje. Maar wat ziet hij eruit als een knuffelbeest.
    Jammer Peter, deze week heb ik nog elders verplichtingen.

  2. Zijn wij ook zo mooi? Hebben wij ook zo’n mooi haar? Jammer ik toch niet hoor. Wat een knappe dieren. Je bent echt wel weg van het park hé. Ok we onthouden het.

Geef een reactie

