Laurier in Brugge

Eind september begin oktober kon je ‘Laurier in Brugge’ bekijken op de markt. Meer erover zie hier.

De dag voordien was er veel regen gevallen, zo moest het gras geen extra water krijgen.

Hier zie je ook het mysterieus uurwerk van vorige week donderdag op een gevel op de markt in Brugge!

6 Reacties op “Laurier in Brugge

  1. huh?

    ik geloof mijn eigen ogen niet??

    ik herken de markt van brugge niet meer??

    wat is dit ongelooflijk knap gedaan!!!

    jammer dat het niet langer blijft ‘liggen’!

    jij hebt er een schitterende serie van gemaakt, peter!

    ik kijk mijn ogen uit ..

    @ ja, graag! :-))))

  2. Wat is dit prachtig opgebouwd. Zo kunstig. Een lust voor het oog. Jammer dat het weer afgebroken is. De gebouwen rondom de markt krijgen er op deze manier een extra dimensie bij.
    De foto’s die je ervan hebt gemaakt, zijn schitterend.

Geef een reactie

