Een beetje reizen

Nu ik in mijn toestand mij met de trein moet behelpen voel ik het telkens aan dat ik een reisje ga maken. Natuurlijk heb ik dan ook tijd om foto’s te maken, wat ik niet kan laten. Zoals deze onbewerkte foto, genomen door een vuil raam van de trein in Brussel. Een speciaal effect vind ik!

5 Reacties op “Een beetje reizen

  1. Ja dit is prachtig P-Ter, doe ik ook vaak vanuit de trein, de meest mooie effecten zonder hoeven te bewerken krijg je vaak, zo apart!

    Ik wens jou een fijn weekend toe ondanks alles! Met heel veel verlichting, voel de warmte maar 😉

    XXX

  2. Een heel mooie foto met die pasteltinten. Bewerken is niet nodig. Zo is het goed. Beweging en toch geen beweging.
    Ik zou zo graag voor je willen dat je anders kunt reizen. Maar op deze manier kom je gelukkig op mooie plekjes. Ik blijf duimen.
    Een heel fijn weekend!

Geef een reactie

