Rust Roest

6 Reacties op “Rust Roest

  1. Daar komt met al die ellende die uit de hemel valt heel wat roest bij vandaag. Ik roest met je mee, ik doe een pyjama-dag! Heerlijk.

  2. Als ik zulke roestige veren tegen kom en ze zijn in mijn bereik, moet ik altijd even aanraken, spelen ermee, hoe felxibel ben je nog, apart eigenlijk niet? 😉

    prachtige foto weer, en roest lekker uit vandaag!

    XXX

  3. rust roest maar u niet geloof ik.
    al die verschillende blogs dat u hebt.
    Net u muziekclips blog ontdekt . toffe muziek eentje naar mijn smaak
    mich

Geef een reactie

