Internet?

Ja internet is een groot woord, maar het moet wel werken naar behoren! Je weet pas wat je mist als je het vier dagen niet meer hebt!

5 Reacties op “Internet?

  1. Oei … Ik vond het hier al opmerkelijk stil de laatste dagen …
    De foto van het prikkeldraad is niet alleen mooi, hij is ook goed gekozen. Ik kan me van een aantal jaren geleden nog herinneren dat internetproblemen me een beklemmend gevoel gaven, in zekere zin alsof ik gevangen zat …
    Mooi dat je weer online bent!

Geef een reactie

