Dadipark 2

In mijn jonge jeugd (nu zit ik in mijn ouder jeugd!) was dit mijn park bij uitstek. Amper zo’n 20 min rijden met de fiets van mijn huis.

Toen ik daar rondliep kwam er zoveel boven bij mij.

Graffiti was er overal te zien, soms echte kunstwerken.

Gelukkig lag de electriciteit af!

Daardoor moesten we zelf een deuntje zingen!

Neem je matje maar we gaan glijden!

3 Reacties op “Dadipark 2

  1. Foto’s van vervallen gebouwen/terreinen spreken boekdelen. Maar wat zonde dat dit terrein er in deze toestand bij ligt. Hier hoort jeugd te spelen!

  2. Oh die glijbaan! Ontelbare keren heb ik daarop gezeten en soms mijn achterste verbrand, met of zonder mat, weet het niet meer. Wat een toestand!

Geef een reactie

